home sweet home, and away again!

ja, jag är ju hemma nu! kom hem i tisdags kväll och då kom min lilla sötnos hit och sen var jag i skolan igår också förstås. Fia och jesper hängde med hem och sen var det sista träningen inför Falun. Så därför har jag tyvärr inte haft någon tid alls att skriva, förlåt mig! Men om tio minuter åker jag igen, känns hemskt att säga hej då till alla igen, har ju bara varit hemma en dag! Men det är ju värt det som sagt för nu ska jag sätta mig i en buss i tio timmmar upp till Falun och Sm-slutspel i innebandy! NU VINNER VI DET HÄR OCH BLIR SVERIGES BÄSTA F-97LAG!
vi hörs på söndag hoppas jag, ha det bra readers!

Kommentarer
Postat av: (a)

hej skulle du kunna lägga ut lite bilder från när du va i thailand och egypten??? :-)

2011-03-16 @ 16:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0