feeling high

skrev inte igår för hade inte tid alls. Emme bjöd hem mig på plättar efter 'jobbet' igår, supermysgt! Traskade sedan hem till mig och såg på Glle, ska jag nog ta och göra nu med.

Blabla, mycket och göra, ni fattar? Fick varje fall typ panikattack igår, stortjöt och tårarna forsade. Fanns ju en del små anledningar men inget seriöst. Ibland kan det bara vara skönt att lätta på trycket ju, right? Tur att jag har mamma ♥

Kännt mig lite stressad och sådär så blir helt till mig ibland, mycket obehagligt. Har helt tappat aptiten, är aldrig hungrig och har inte ätit sedan lunch idag. Inte konstigt att jag är trött hela tiden men kan ju även bero på att jag har så svårt att somna och måste upp kvart över fem. Mental stress eller vad man kallar det, man kan inte sova, blir stressad för det och sen kan man verkligen inte sova. Nog om det!

hav a nice day or what?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0