andra dagen- sååå mycket roligare

igår fick jag ju se hela hotellet eftersom jag städade, lärde mig ett och annat om hur jobbigt det faktiskt är och knep hur man bäddar snabbare ;)
Idag började jag iaf vid sju med frukosten, plockat disk, rullat skinka, skurit leverpastj, skruvat ihop kakfat och plockat varor mm. Riktigt kul faktiskt! Skönt när man kan ta lite egna initiativ istället för att hela tiden behöva fråga vad man ska göra. Lina, min handledare var med mig i frukosten idag, jättetrevlig! Hjälpte till att bädda lite sängar sedan också för tydligen är det väldigt mycket folk idag så städerskorna behövde lite hjälp, då rycker lina och jag in! Slutade tjugo över ett idag, helt okej faktiskt ;P Ska vara på frukosten imorgon också fast med en annan tjej, Alexandra heter hon, hon var sjuk idag.

Varit på utvecklingssamtal idag också, jag måste vara ett änglabarn (a) ;)
Klubbkväll på team sportia för FGOIF så mamma och jag åkte dit. Hittade en sport-bh och ett supersnyggt blått träningsställ, supernice (y)

Lägger mig tidigt ikväll, upp vid halv sex imorgon med..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0