ohyeah fett med bloggande

ae asså förlåt.

haft det asgutt i böda iaf, men vet ni vad? orkar inte rabbla igenom allt jag gjort för då skulle jag vara klar först imorgon typ? men jag har badat och stekt vid poolen, gått långa uuuunderbara strandpromenader ♥ haha, men det är verkligen jättemysigt där! har spelat minigolf också, två gånger faktiskt. Förstår inte vad det roliga är med att spela golf, men det är det ju konstigt nog ;) vann båda gångerna *stolt*. Fem hole in ones andra rundan *ännu mer stolt*. Vi kom hem igår och då hade jag min mönsteråskompis oliver här :) åh den knasiga ungen.. haha

Idag har det varit fullt ös, packa,packa osv... VÄSTERVIK IMORGON! herregud vad jag har längtat, herregud vad jag är glad för det här, herregud vad jag är nervös och herregud vad kul det ska bli!!! GAAAH :D

har varit en sväng på köpstaden också och fixa en hel del, nytt regnställ, check! japp, och nu ska jag laga middag *känner mig rätt duktig* hihi
HA DET BRA!


jag bjuder på den här ;) tänkte visa mina nya solglasögon, leopardmönstrade ♥

muppbild den här också men whatever. riktigt snygg regnjacka,right? älskar färgen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0