kort sammanfattning av vad ni missat..

igår åkte jag med mamma och maria ut till någon ödeby här på öland? ingen som fattar något ändå så jag försöker inte ens förklara. Vi kom hem och åt färskpotatis♥ till lunch och sen stack jag iväg till min saknade vän Julia! Vi snackade mest, gick en runda och kollade på en gammal film vi gjort när vi gick i sexan! haha, gud vad vi skrattade!
Kom hem och bakade kladdkaka innan det klampade in fem små tjejer hit, maria hade födelsedagsfest. Jag var en utmärkt funktionär till hennes femkamp ska jag säga er ;) jag tjuvkikade lite på filmen dom såg sen, den vär riktigt bra faktiskt. Mamma och jag och maria gick ut en sväng halv elva igår kväll för att andas ut lite, riktigt härligt!



Idag blev mina planer inställda pga av en speciell person, och inte första gången heller. whatever, nu ska jag nog lägga mig i solen så jag får lite färg på benen, jag är ju vit som ett spöke! katastrof.
Vid tre åker jag till mönsterås för att spela match, jag längtar!
Ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0