jag ska aldrig mer dra ut en tand, that's it!

jag var hos tandläkaren igår.. det enda positiva med det var att jag fick sovmorgon till nio. Jag hade ett rent helvete fram till kl tre igår på grund av detta! det var riktigt obehagligt och jag var helt bedövad i många timmar efteråt. Det smakade blod i munnen och jag kunde inte prata och jag var vrålhungrig. net tack inte igen.

Såg på skansen lilla melodifastival igår och sen medan de flesta andra tog bussen hem stannade vår klass kvar på skolan. Vi lagade tacos och körde musiktävling och en del gick ner och badade. Själv stod jag mest och gapade åt deras galenskaper, det var ISKALLT i vattnet så jag höll mig på torra land. rätt mysigt var det iaf! och eftersom vi var kvar så länge så är vi ledig idag! jag tänkte åka till josse men det sket sig :'( ska åka och hämta min avslutningsklänning för imorgon och prova locka håret, får se hur det går..

Kommentarer
Postat av: LINDSHE - svart bälte i shopping! -

Har du smakat Ben and Jerrys någon ggn? (Det har väl alla? :) hihihih...)

Har du någon favoritsmak eller någon smak du kanske avskyr? :D PÖSS!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0