hemma igen :(

nu är vi hemma från göteborg, eller ja vi kom hem igår faktiskt men jag hade inte tid att skriva då.
Kom hem vid kvart i fem så fick en halvtimme på mig att packa upp innan jag skulle iväg på träning. Men det blev ingen träning för mig, jag spelade istället match med 98orna, de behövde lite förstärkning och då är det ju klart man ställer upp! vinst med 2-0 mot rödsle, härliga tider det här!

Lite om hur det var i göteborg då kanske? Vi bodde på lisebergscampingen (y) vi blev bestulna på vår grill medan vi sov och kunde inte sova pga några bökiga islänningar.. Vi åkte göteborgshjulet och gick på liseberg i måndags, herregud vad jag älskar kanonen!!! hihi
vi såg både Matte från bygglov och malin och tobias från let's dance! kändistätt med andra ord ;)

haha, atmosfear! :O

syskonkärlek♥

jag är inget annat än oslagbar på att köra bil!


Tobias från let's dance!

göteborgshjulet! 60 meter högt om jag inte minns fel

Kommentarer
Postat av: MariaP

du har tagit mina bilder va?:P

2011-06-23 @ 11:55:48
URL: http://mittlivsommariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0