helt slut!

full rulle hela dagen, härligt!
första var emme och jag ute en sväng och käkade glass där hon sommarjobbar. Blir nog många besök där i sommar ;)
Höll på att missa bussen till stan sen, men snabb som jag är han jag. Träffade Filippa där inne och vi kollade runt på baronen lite innan vi gick och köpte fika på holmgrens. Vi satte oss sedan i parken vid slotet och hade det mysigt med vår lilla fika. Hade med min kamera också så vi tog sjukt många bilder i parken, en del blev tiktigt fina! Men eftersom kameran dog och jag glömde sladden hemma får ni se dom bilderna först imorgon.
Mamma hämtade mig inne i stan sen och så åkte vi hit till emmaboda, födelsedagskalas serni ;) jacqe och jag har varit ute och gått en runda och så också. vilken underbar dag ska jag säga er!
vi hörs imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0