sommardag med snyggingen victoria!

victoria kom hit igår äntligen, jag har saknat henne! Vi drog till hamnen med en gång och JAG TOG ÅRETS FÖRSTA DOPP! rätt pinsamt att erkänna det ja. vi hade iaf massor att prata om, mest killar förstås, he he. ;) När solen inte ville värma oss mycket mer gick vi hem och grillade och spelade på gitarren. Bara massa mys!
Tog ett kvällsdopp med systeryster på kvällen sen också, det är faktiskt riktigt skönt i vattnet!

Idag väcktes jag återigen vid halv åtta av någon galning som höll på utanför fönstret igen och det hjälpte inte ett dugg att jag stängde det, ljudet var lika öronbedövande för det -.- skulle åkt till stranden idag också men jag ser ingen sol någonstans så då hamnade jag här. Ska gå bort till marknaden nere i hamnen om någon timme och sen bär det av till Skara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0