NU ÄR JAG TILLBAKA IGEN!

västervik- ett minne för livet ♥

har haft det det helt underbart där borta i västervik, med underbart folk och massor med fotboll. Har haft så otroligt kul, vilket gäng vi har varit alltså, det var som att vi spelat tillsammans i evigheter. Och efter det här vill jag bara spela mer och mer fotboll, nej det går inte att få nog. Jag saknar allt det där redan!

Iaf när jag kom hem i söndags så packade jag om på nytt och tog med mig josefine till lundegård. Vi hade det riktigt trevligt tillsammans med maria och filip framförallt som jag inte träffat på jättelänge. :( josse och jag hade det trevligt där på campingen igår iaf innan vi var tvungna att åka hem.

Tog en tur med familjen rydeberg på deras båt ut till grimskär och tog en geocatch, lika trevligt det också!
Otroligt skönt att komma hem och sova i sin egna säng inatt också, äntligen slipper jag lufttomma madrasser och trånga utrymmen i husvagnen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0