-check!

klarat av allt på min 'att göra lista' förutom den sista punkten som jag ska börja med nu. Eller ja, det där med att sy på märkena på shortan gick åt skogen rätt så rejält -.-
I torsdags träffade jag mina saknade vänner Boel och Filip. Det regnade ju då så vi var i simhallen, riktigt mysigt och kul! jag följde med boel hem till kristdala sen och sov där. Vad vi gjorde? Tog hand om hennes 150 djur, red ut i skogen i timmar och pratade i massor, supermysigt! Tog bussen hem på fredagkvällen sen. I lördags var vi på möllstorp och åt på resturangen där i sällskap av familjen daniellsson från nybro, lika trevligt det! I söndags träffade jag ännu en saknade vän, Linnéa kom till mig och sov här! Hon räddade mig lite från en katastrof, jag är otroligt glad att jag har henne!
Igår var jag med på min första damlagsträning och idag spelade jag med 96orna mot IFK kalmar, vi vann med 2-0 och den gick riktigt bra för min del! Har blivit erbjuden att hänga med damlaget på en cup i danmark i helgen men jag fick tyvärr tacka nej eftersom jag ska på scoutläger.
Nu måste jag ta tag i min scoutshorta igen, suck. wish me luck!
Har inga bilder :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0