Lan var det här!

Emilie och jag var och kollade på innebandy för dom som inte fattade det. Julia hängde med också, saknar henne för mycket!
Killarna skulle ju lana ikväll också eftersom vi är LEDIGA imorgon (y) klart att killarna ville att vi skulle komma så vi gick dit och satt där och smsade medan de nördar cs :s
Stannade inte speciellt länge, det var lite B när man bara satt där. Nästa gång tar jag med en egen dator, och då blir det andra bullar! Jag har redan visat dom att jag har dolda talanger när det gäller det där..
Hade en bra bit att gå hem också, 4-5 kilometer på is tror jag det var :)
Kom precis ur duschen, slängde mig in där så fort jag kom hem, kände mig välldans ofräsch.
Nu ska jag FÖRSÖKA sova, lillasyster har 'tjejkväll' så vi får väl se hur mycket sömn det blir. Härligt med sovmorgon iaf!
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0