@ jockes hus

molly om sovmorgon <3
ni ska ni åka till thailand? :)

svar: vi åker den sextonde februari och är borta i två veckor :)


Jag är suuuperduktig på att städa, om jag vill, vill säga. jag stack mig inte en enda gång på granen, visst är jag duktig? :D
Fick bli lunch på mcdonalds idag påväg till Jocke i Emmaboda idag, var inte så smart gjort när vi skulle köra gokart..
Blev lite smått illamående, ovanligt faktiskt! Men det var värt det, för det är sjukt kul för dom som inte visste det. Ni borde verkligen pröva! :)
Jag vann ju såklart över mamma och syster, grym som jag är (h)

Sitter som vanligt och degar vid datorn när jag är hos mammas kille, om inte Jacqueline är hemma vill säga för då blir det andra bullar! Men skitungen var inte hemma idag :( stryk ska hon ha :)
Ska snart äta tacos, gottigottgott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0