gitarrproffs..

jag har alltid viljat kunna spela gitarr, och nu ska det banne mig uppfyllas!
idag på elevens val fick jag en gitarr i min hand och sedan visade musikläraren lite ackord för mig. Lite kul att jag har en gitarr hemma men inte kan spela på den, hehe
Born in the USA ska jag kunna spela, snarast! då blir mamma glad också ;)

Jag var på köpstaden efter skolan och skulle hitta ett par nya stövlar, men icke sa nicke. HIttade istället MASSOR med kläder på HoM, ska dit senare i veckan och handla upp mina presentkort. shopping ♥

Jag har nyss varit duktig och gjort totalt misslyckade potatisplättar!
Ska träna mitt skadade knä nu och antagligen måste det väl bli lite läxläsning. Sedan är det innebandy :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0