twilight!

åh, ni ska veta en sak och det är att jag älskar twilight, ett tag var jag helt besatt! har tyvärr bara hunnit se de två första filmerna men nu sitter mina halvsyckon precis framför mig och ser på tredje filmen. OCH JAG KAN JU INTE BÖRJA KILLA MITT I FILMEN! jag får ABSOLUT inte titta, inte ryckas med... Sen är det ju så att Robert är råsnygg, för er som inte visste det. ;)

Har inget att säga om skolan idag heller men Emilie och jag tog iaf bussen direkt till köpstaden efter för att hitta något jag kan ha på mig fredag. Emme tyckte jag skulle prova en klänning och jag sa bara nej fy! Hon övertalade mig till slut och imorgon ska jag köpa den tror jag.. Hehe, den var faktiskt jättefin på!

Dags för mat nu också, tror det blir efterrätt också? yeye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0