upptageeen

full rulle igår, innebandy x2 ju! och så fick min gamla mobil som jag hade igår damp, tror aldrig jag känt sånt hat för en mobil innan. Har nu min xperia igen, hoppas den funkar ordentligt nu igen! vet ni, vi har riktigtmycket att göra med skolan nu, och ändå känner jag inget elände! Mycket har jag att tacka Filip för! ♥ tog bussen in till stan efter skolan idag och mötte upp filip och mamma, gick runt på fem olika ställen och kolla på ny mbil. Tror jag bestämt mig för en xperia activ, hyffsad kamera och framför allt inte så ömtålig1 precis vad jag behöver.. ;)  sedan blev det middag på Ernesto för att fira Märit på födelsedagen! grattis Märit! nu är det att skriva engelska och svenska som gäller!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0