vad säger man?

förlåt.
Jag åkte till dalarna förra tisdagen, bestämde mig nästan i sista minuten och han därför inte skriva det här. Vi hade givetvis med oss datorn men vårt mobila bredband ville inte funka..
Vi var på experium i lindvallen och såg Bilar 2 i 3Dbion där. Hihi, den var faktiskt riktigt bra! ;) På fredagen vandrade vi i fjällen, en mil som blev precis lagom. Helt fantastisk utsikt på vissa ställen! I lördags cyklade pappa cykelvasan, han blev mycket nöjd med sin tid! :)
Ja och i måndags då när vi hade kommit hem träffade jag Amy. Finns det ord till att förklara hur kul det var att äntligen träffa henne? nepp
Och igår tog mamma,jag och maria Dessi in till stan och fixade pass, och självklart kunde vi inte låta bli att shoppa lite ;) Hej tom plånbok!
Idag har jag fixat lite hemma o skit, sålt lite jultidningar som kom idag. Är det någon som är intresserad av att iaf checka i katalogen så hojta bara till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0