..och vardagen har anlänt!

:(
tror ni att jag klarar mig utan ett höstdepp i år? tror tyvärr inte det, men jag tänker fasen inte låte det hända så lätt, jag ger mig inte utan fight!
wow, ni ska veta känslan man får när man ska skriva på sitt busskort och man inser att man skriva dit en liten åtta istället för en sjua. 8D1 är det som gäller nu alltså. tänk så fort tiden gått, nu ska man få betyg och allt!
Började med en genom gång av allt vad det nu var idag, och ni vet, på Skansen kör vi hårt så vid tolvtiden körde vi igång med ett 100 minuter långt No-pass, jappjapp!
Men jag viker mig inte!

Behöver er hjälp med en sak, jag vet inte vad jag ska ta för elevens val! Ska vara inlämnat imorgon.. Snälla hjälp mig med detta! tack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0