jamen hallå igen!

lite uppdatering av vad som hänt senaste veckan skulle kanske inte skada?
skolan: har fått en ny grym idrottslärare. Daniel heter han, grym kille, typ. Haft min första hemkunskapslektion, lyckat att vår lärare då var iväg så vi fick ha vikarie och leka lekar. kul. och vet ni, jag är med i elevrådet nu! Snacka om att jag är bra! ah. Sen typ rockade jag på tyskalektionen igår, så ni vet liksom.

Min första vilodag idag, sedan förra lördagen. Spelat fotboll hela veckan typ. Hade match i emmaboda i onsdags som vi vann med 3-0. Länge sedan vi var så bra! 6 pers på träningen i torsdags med, var håller alla hus?

Och så igår då, då satte vi av mot Lammet o Grisen. smaaaaasssssskensss! Och så sov vi där utanför i husbilen också, med familjen rydeberg. Göttmos, som en del säger?
Så nu när vi kommit hem har jag bara chillat runt här i huset, jag är en riktig nolifer. Har i alla fall läst ut min bok äntligen, sjukt bra! Ni måste läsa 'det är så logiskt alla fattar utom du'! känner mig väldigt lökig just nu. :S det är därför jag är så knäpp nu, så ni vet. Imorgon är det back to normal igen!
Och du, måste berätta att jag har världens största och mest onda blåsa i munnen ever! behöver medlidande..! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0