någon som minns vad det är för datum...?

inte jag iaf! HEHE
igår slutade vi i 7D1 halv tolv, rätt chillidill.
7D1- kan innehålla spår av nötter! HAHA, sjukt klockren alltså (y)
hängde med annie hem och pluggade lite, utomhus! love the sun. Hörde lite scary stuff om vår lärare o så, yeeeey rädd för läraren är man nu också! :D -.-
scouterna igår med då, sprang runt som idioter med kompass yesyes. Det bästa är ju att jag äger alla ocksooo, det roliga med det tjyyywp. Kul att mina scoutledare läser detta också, fett pinsamt. (y)
Tisadag idag va? Hatar tisdagar.
Är så sjukt stressad hela tiden med, sömnproblem har jag fått. Inte roligt någonstans ska jag säga er.
Kryper ner i sängen med Glee på tv, måste lugna ner mig lite, klarar icke all stress.

kyss eller nåt :****

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0