lovely day

fia kom igårkväll och sov här inatt, hon lyckades bli utelåst! haha tur att hon har mig som räddare i nöden ;) hon gick upp vid fem imorse eftersom hon skulle med fritidsgården till ullared, medan jag låg hemma och fortsatte att sova ;) Tog bussen in till stan i eftermiddags tillsammans med annie och hittade ett par shorts som jag länge letat efter! :) skitsnygga, ni får bild på det senare. Hittade ett par andra byxor också och nya solglasögon yesyes.
Ska för tredje gången idag sätta mig på cyklen, mamma och jag ska till emmaboda ikväll :)


Kommentarer
Postat av: sannalitens.blogg.se

Hoppas du får en fin kväll sötnos :)

Massa kramar, Sannalitens.blogg.se

2011-04-27 @ 20:14:24
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0