.

Let it be us again, let it be all right again.
Make your choice.

                                                                                                                        

GAAAAAHHHHHH!
Snart ska jag snart till Linnea den supersöta! Har inte träffats sedan påsklovet 2010,helt fucking sjukt!
Ska bli så otroligt kul, saknat den bruden verkligen.

Väntar nu på mat, är fett hungrig. Ska nog lägga mig i sängen 10 minuter annars kommer jag somna klockan åtta eller nåt, och det vore ju väldigt nice..? HA! alltså mina lår skriker, bokstavligt talat, typ.. men har träningsverk så de finns inte, orientering idag med, kul att det blåste och regnade värre än igår -.-

blogg u later, om jag kan få tag på en datorrrrrr :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0