älskade vårväder

HALLÅ ALLIHOPA!! haha..
annie och jag hoppade på cyklarna idag och drog oss upp mot algutsrum, :) jättemysigt att cykla där uppe i detta väder och se solen gå ner! först var vi med om typ det pinsamaste som kunde hända så vi stack därifrån och träffade Elise. Rundtur i algutsrum det är grejer det!.. sa hej till wille också innan vi drog hem. Sjukt mysigt var det iaf, härligt att träffa 'folket' haha ganska fail -.- helt otroligt kallt om händerna, kunde inte röra händera över huvud taget när jag kom hem, fick värma dom under en kuddei en kvart innan jag kunde lyfta lillfingret;) nu ska jag borsta tänderna, är supertrött så det bli väl sängen snart skulle jag tro. Imorgon är det fredag, vääääääldigt najs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0