tummen upp

för dagen och min nya header!
Maria hjälpte mig nyss med en header, tack syster♥ (ibland är syskon riktigt bra att ha). Eftersom jag har sådan beslutsångest blev den inte jättebra och jag stör mig lite på att bloggnamnet kom med (någon som vet hur man får bort det?) men annars är jag väl nöjd.

som jag sa tidigare skulle vi till nybro och äta men det blev inget med det. Oskar blev sjuk så har suttit i bilen en stor del av dagen helt i onödan, för vi skulle ju lämna gräsklipparen.. jag tror inte någon förstår ändå så jag struntar i att förklara mer (:

efter en såhär dryg dag mår jag konstigt nog helt underbart! inte allt för ofta man gör det tyvärr. vet inte varför men det ska jag inte gå runt och grubla över. visst är det härligt att må bra utan någon speciell anledning? (y)

whatever, åt nyss hemlagad pizza så nu ska jag parkera mig i fotöljen med en godisskål och bara njuta av mitt underbara humör!


slänger upp en bild på dagens outfit ( ursäkta kvaliteten men min mobilkamera är inte den bästa..)




jag ser ut som en mupp (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0