Jag blir galen..

på denna dampdator (: tänkte lägga in lite bilder men det vill visst inte datorn? ååh, sånt gör mig irriterad. småsaker.. vaknar halv elva på grund av att telefonen ringer (okej, det är OK att ringa då, men jag vill sova!) nu ska vi äta lunch också, jag är inte hungrig.
snart ska jag sätta mig i bilen för vi ska hämta och lämna massa saker innen vi slutligen ska till nybro vid fyra och äta. okej, det kan väl bli lite trevligt då, jag får ju alltid skratta där iaf! (y)

Maria ska hjälpa mig med en header ikv, så då blir det lite roligare att läsa (a)

nej nu får jag väl sluta vara datanörd och äta ist, jag finns på mobilen om någon vill rädda mig?♥

Kommentarer
Postat av: Din Juiaaa ;)

Hejsan hoppsan hanna panna :)

Höras ikv? Finfin blogg :)

Kramm <3

2010-10-09 @ 17:07:37
Postat av: Hanna P(:<3

hejhopp julia :D

absolut, inga problem;) tack finaste <3

2010-10-09 @ 20:01:42
Postat av: somewon calld ZeN

haha jag har kollat din blogg XD

2010-10-10 @ 20:11:40
Postat av: hanna p(: <3

det gillas, fortsätt med det ;D

2010-10-10 @ 20:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0