inget är riktigt toppen

inget gick riktigt toppen idag men två saker gick helt okej, en tredje gick åt h*****e-.-
det som gick skit var mina provsvar som jag fick idag. JAG FÅR INTE TRÄNA ÄN! stort fult svärord. nu äe jag fett förbannad.
det som gick bra var sången, var sjukt nervös, stod verkligen och skakade! fast jag fixa det, och det var så otroligt kul! :D längtar till nästa vecka då jag ska sjunga igen :)
sen var det en till grej, fast den behöver ni inte veta ;)

var i färjehallen sen, med emilie, sjukt kul. stod och dansade till Girlfriend utanför killarna omklädningsrum XD
bilder kommer så smånigom.
nu ska jag äta fisk och potatis, gottgott.

massa läxa sen, prov imorgon, hej då :*

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag visste väl att du skulle fixa sånguppträdet. ;)

2010-10-21 @ 19:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0