dagens..

tumme ner för: ONSDAGAR
sega lektioner, tråkig bussresa och innebandyträning. asså det är ju kul men grejjen är att jag inte kan träna så jag får bara stå och glo medan jag typ har en röst som säger: spring ut på plan och grabba en klubba, spring tills du trillar och skjut sönder målet. HAHA, nej men jag vill spela!

tumme upp ett för: MUSIK!
seriöst, finns det något bättre? vilket humör man än är på så är alltid musik bästa lösningen (iaf för mig).
I love it ♥

just nu drogar jag Hurts. Låten Stay är sjukt bra, när man är lite deppig typ.. ;)
ae nu ska jag sätta på lite glad musik, känner mig sådär glad igen :D

tumme upp två för: JESPER OCH JULIA! :D
tack för en uppskattad timme igår ;) ♥

Kommentarer
Postat av: Juliiaa :D

Yeehhaaa

2010-10-15 @ 16:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0