annie den bästa

yes, annie vart här :)
gud vad vi hade att snacka om, vi pratade i timmar, åh har saknat den bruden. saknat någon mer också..
sen bakade vi negerbollar.
skulle följa annie hem en bit, då mötte vi en kvinna som typ försökte dölja ansiktet och tittade på oss som om vi skulle mörde henne, hon var livrädd. hon blödde också! annie och jag fick panik.
men haha, annie och jag stressar alltid upp oss och gör stora saker av ingenting, hon hade säkert bara näsblod, eller röda vantar, HAHA
sådanna är vi

nu ska jag snart lägga mig, ni har ingen aning om hur trött jag!
skola imorgon igen, ska bli nice att träffa folket man saknat! men skolan, njaaaa
aja, god natt med er, sov gott tycker jag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0