nu ska här skrivas!

började dagen hos mamma, fick lite klappar och så.
for sedan i snökaoset upp till pappa där jag spenderat resten av denna julafton. på grund av det ******* vädret kunde inte några mor eller farföräldrar komma så det fick bli vi sju som redan var här. vilka det var tänker jag inte ens ge mig in på att förklara.
proppat i mig julgodis har jag också gjort, vet ni hur mycket choklad det varit runt om mig idag?

enligt tradition ser vi ALLTID på Kalle anka, ingen jul utan det. Och så är det!
svensson,svensson är också en riktig klassiker, läskigt hur lika vi är dom egentligen..

jo tomte har jag också fått prova på! ganska skoj faktiskt? det gick väl bra, fast det känndes ju lite konstigt när killen i parallelklassen sitter och fnittrar åt en -.- hahaha, sånt är livet.

nu är det inte julafton längre :( kl är 00.04
lägger mig nu i sängen och tänker på alla fina paket jag fått, för snäll det har jag varit! ;)
bär av till mormor imorgon för ytterligare julfirande, tyvärr blir det då dålig uppdatering, min mormor är fortfarande ganska omedveten om vad en dator är? hehe
det är farmor också tyvärr, och det är henne jag ska till på söndag. men det fixar sig!

lovar att jag skriver ifatt all den tid jag missat nu över julen, vill ju inte vara allt för osocial mot släkt och vänner. *skämt*

god natt

scarfen fick jag av mamma imorse, även tofflorna som verkligen inte passar till det där..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0