en bra jul trots allt!

vi blev inte så många på julafton på grund av dett HEMSKA vädret men det blev ju bra till slut iaf.
åkte som sagt var till mormor igår, hela tjocka släkten var där.
sov sedan hos farmor till idag. Ganska smidigt att farmor har superfina skidspår precis bakom huset så jag har minsann passat på att åka! 4 km blev det, fast det gick trögt, måste verkligen träna upp mig till gothia nu ju!
Kan nu glädja mig med att jag fått allt på min önskelista plus lite till också, ibland har man det för bra faktiskt. ;)

äsch, ni kan kanske glömma det där nu. det bästa hände för typ en halvtimme sedan, men vad det var, det får ni inte veta.. :)


haha, det finns några med humor i min klass iaf.. från vårt knytkalas i skolan i tisdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0