Kyrkstafetten

Igår gick jag upp tidigt trots sovmorgon och tränade, var någon timme i skolan och åkte sen hem och packade. For hem till mamma och åt middag innan jag spenderade kvällen hos Josse med lets dance, vindruvor och popcorn! Perfekt!
Idag var det också upp relativt tidigt. Kyrkstaffetten med mamma jobb, första sträckan på 4 km fick jag springa, och med mina kilometertid på 5 min är jag riktigt nöjd! I år gick det bättre för vårt lag och vi vann över det andra laget från företaget. Vi vann i lotteri på lagnumret så vi fick med oss hem varsin limpa. Trots skiftande väder så blev det väldigt lyckat. De bjöds på mat efteråt för alla deltagare men kön var oerhört lång så jag gick hem och lagade egen mat. 





Nu har jag även packat och är på väg till Västervik för nattliga äventyr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0