Utan laddare..

Igår åkte jag till Rasmus och vi såg bl.a på mästarnas mästare. Tycker det har blivit sämre med tiden tyvärr.. När mobilens batteri började ta slut så märker jag att min laddare är trasig, helt kaputt går inte att göra någonting. Mobilen är stendöd. Så jag fick vara utan mobil fram till idag eftermiddag, det var väl i och för sig bra för mig men det var svårt att inte kunna titta busstiderna när jag insåg att de var sena osv. Vi har varit lediga idag så vi har mest slappat Rasmus och jag. Jag fick gå ner till centralen för att kunna ta tåget hem idag och det var riktigt, riktigt varmt men skönt. Innan jag blev jättesvettig när jag stressade runt efter en ny laddare. Hade tänkt köpa en i Kalmar men när de sa att tåget var sent så gjorde jag en chansning. Fick fråga mig runt om var jag kunde köpa mig en laddare och hur jag hittade dit, jag hann till slut tillbaka med 1 minuts marginal och jag han med bussen från Kalmar också. Skönt att det löste sig till slut. Bara sjukt tråkigt att lägga pengar på en ny laddare, den trodde jag skulle hålla bättre.
Idag har jag också pluggat och varit på scouterna där jag äntligen blev klar med mitt läderarmband! Riktigt nöjd blev jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0