Vann goodiebag från Actic!

När jag kom till simhallen idag såg jag mitt namn i receptionen! Jag hade vunnit än tävling och fick en hel goodiebag med härliga sportartiklar, förstå hur glad jag blev!
Tröja, vattenflaska, handduk, mössa osv, riktigt bra grejer! Så nöjd!
För övrigt idag har det också varit riktigt bra! Startade dagen med träning då min lektion innebar noll för mig då jag är färdig med allt, så jag satt på cykeln i gymmet i 40 min innan jag sprang 3 km med Ellen. Efter det satt jag med elevrådet i ren panik och gjorde klart skattjakten treorna ska ha imorgon, hoppas verkligen det blir bra nu! Under eftermiddag fick vi tillbaka våra mattenationella och jag blev så lycklig! Avslutade med brännboll på idrotten. Gick sedan en stund på stan igen för att fördriva tiden, gick sedan upp till mamma och hälsade på henne på jobbet i deras nya lokaler, sedan gick vi tillsammans och simmade. Nu läggdags! Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0