Summerday in Norje

Vaknade av hårdrocksmusik imorse när de antagligen skulle prova ljudet eller något, kul.. Inte många timmars sömn och det kommer det verkligen inte bli inatt heller! Vi åt i alla fall en härlig frukost ute på soliga altanen. Jag har mest slöat hela dagen och läst illustrerad vetenskap. Vi har lagat mat mest hela tiden tycker jag och till lunch hade vi lite plockmat som Margreth är så duktig på att göra! Mina favorit är helt klart pizzabullarna. 
Jag gjorde sedan tårta och vi firade Jacqueline och Jacob som har fyllt år nu. 



Följde med ner till vattnet med det var så kallt att jag fick kramp så stannade vid knäna. Nu har vi också grillat igen och gått ännu en sväng runt festivalområdet. 
(Nya klänningen som jag införskaffade igår)
Dags att sova nu efter ännu en varm och härlig dag, riktig sommarkänsla! Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0