Nattbak

Idag känner jag mig lite bättre till mods så jag tänkte berätta vad jag gjorde igår trots att det mesta var skit.
Vaknade jättetidigt, kunde verkligen inte sova. Ingen i klassen visste om vi hade lektion eller inte och läraren svarade inte heller på mejl så jag åkte in till skolan för att vara säker. En tjej redovisade och lektionen var klar på tio minuter. Satt sedan i skolan från halv nio till klockan tio och väntade på att affärerna skulle öppna. Gick sedan runt i min ensamhet i några timmar och tittade lite. Åkte sedan hem, åt lunch och packade. Sofia kom över en stund och vi åt en fantastiskt god(dock mäktig) mugcake! Snabbaste och godaste fikan som finns!

 Jag åkte sedan in till stan med mamma igen och vi flängde runt på stan i ytterligare några timmar, jag köpte mig en bikini på stadium och vi köpte några födelsedagspresenter.
Vi orkade inte laga mat så vi hämtade hem snitzare från Hasses. Vi skulle också baka något att ha med oss till idag så runt halv tolv var jag färdig med det. En pollykaka och en kladdkaka med toscatäcke, mycket gott och enkelt det också! 



Blev en sen natt och jag somnade först klockan två. Tur att denna dag blev betydligt bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0