Misslyckad intervju och tandläkare

Igår åkte jag till tandläkaren as usual, och vet ni? TANDSTÄLLNINGEN SKA BORT! Blev jätteöverraskad när hon sa det, kan ni tänka er hur glad man blir? Så på torsdag ryker den! Wihoo!
Inte lika kul var det lite senare när jag skulle på intervju, på engelska, för att söka till en kurs jag väldigt gärna vill läsa till hösten, och det finns bara 8 platser. 10 min har man på sig. Och det gick skit. Har aldrig pratat så dålig engelska, just för jag var så sjukt nervös! Var helt virrig och var så fruktansvärt besviken när jag gick ut. Så tråkigt att man ska sabba det på endast 10 minuter.. 
Jag åkte i alla fall sedan hem, lagade lunch, ringde jobbet som har fixat mig ledigt på midsommar (thank you), sedan låg jag i solen och stekte i två timmar! SÅ. UNDERBART!! Jag lagade sedan middag till hela familjen och jag blev riktigt nöjd med min pasta carbonara!
Efter det tog mamma och jag en cykeltur, jättemysigt var det! 2,7 mil eller något sådant blev det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0