Kusin student

Idag var det Vickans tur att ta studenten! Först imorse sprang jag en sväng innan jag gick ner till seasalt bakery för att köpa bröd att ha med mig till släkten. När jag sedan stod och väntade på bussen öppnade himlen sig och världens åskväder bröt ut. Och vad det regnade! Det piskade från sidan så det bästa för mig var faktiskt att ställa mig bakom busskuren!
Till slut stod jag utan för stagg och väntade på utspringet som vi inte såg något av. Även där vräkte regnet ner så det kan inte varit så kul för dem att åka flak. Men de var nog lyckliga ändå hoppas jag! Vickan var så glad!



Kusinerna!


Vi åkte sedan hem till dem och de bjöd på en fantastisk god buffé med jordgubbstårta till efterrätt. 

Tog några knasiga bilder på mamma och mina mostrar, men dem bilderna vågar jag inte lägga upp här..
Nu är det dags att sova, imorgon väntar spännande nya upplevelser!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0