En fantastisk midsommar

Min midsommar blev precis som jag önskade, den var perfekt! Vi vaknade runt halv tio och vi åt frukost med nybakta frallor utomhus. Sedan sprang jag en runda, duschade och fixade till mig innan vi åt den klassiska midsommarlunchen med ett par kompisar till familjen.

 Efter det blev det dans runt midsommarstången och det bjöds på glass till alla barnen, även jag tog en hihi. 







Tillbaka i husvagnen gjorde vi färdigt tårtan, en ny variant med digestivekex, karamelliserad mjölk, grädde, jordgubbar och riven choklad. Gu sa gott!

 Vi satt sedan i solen länge och bara njöt innan vi spelade volleyboll en bra stund. Lite senare grillade vi lite kött och korv och gick sedan bort till dansbanan.

 Maria och jag hyrde en cykelbil och körde runt på campingen en stund i kvällssolen, hur mysigt som helst.



 Vi stod sedan och bara lyssnade till musiken, gick längs stranden, kände på vattnet och såg på solnedgången. Och tänka er att det blev en midsommarafton utan regn! Så nöjd är jag med gårdagen, midsommar firas  allra bäst på en camping!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0