Camping 😍

Jag var hos tandlÀkaren imorse och fixade en sak som gÄtt sönder, sÄ trÄÄÄkigt att gÄ upp tidigt och Äka massa buss.. Har sedan jobbat hela dagen, var absolut inget folk alls i badlandet idag sÄ ni kan ju tÀnka er hur kul det var idag...
NĂ€r jag kom hem la jag mig och sov, dötrött var jag. Nu Ă€r vi pĂ„ saxnĂ€s camping för Ă„rets midsommarfirande. Jag cyklade hit och hĂ€lsade pĂ„ Ellen pĂ„ vĂ€gen, sĂ„ kul att prata av sig med henne! Klockan skenade ivĂ€g sĂ„ vi som hade tĂ€nkt grilla köpte pizza istĂ€llet, den satt fint ska ni veta. Nu Ă€r det sovdags men inte kommer det gĂ„ med tanke pĂ„ typ vattenfallet som kommer frĂ„n trĂ€det ovanför oss var femte min typ och lĂ„ter som stenkast typ. Typ. Äsch camping is life!




Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0