Underbara sommardagar

I tisdags eftermiddag åkte vi in till stan, men det var stopp på bron sedan en bil börjat brinna! Fy så obehagligt :( Maria och jag var en stund ute på Hansa och jag lämnade in min klocka som varit död ett tag nu, fick tillbaka den idag och det känns så underbart, min lilla älskling den där haha!
Lite senare träffade jag min 'nya vän' Jacob, orkar inte hålla på att skriva sådär längre. Vi cyklade en runda och sedan satt vi nere vid vattnet på saxnäs camping, pratade och lyssnade till live-musiken. 
Igår var jag ute och sprang på morgonen men på grund av ökenvärme och att jag var 10 cm från att kliva på en levande snok, blev inte träningen speciellt bra. Låg sedan på stranden stor del av dagen med Sofia och vi hade med oss världens matsäck alltså, så gott och härligt. Visst smakar allting bättre utomhus?

Lite senare åkte jag till Jacob och åt middag, vi var ute på promenad och sedan satt vi en lång stund nere i hamnen och åt glass och såg solen gå ner. Älskar sommaröland!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0