Movienight with my friend

Det blev inte riktigt som det var tänkt idag. Jag skulle åkt till Borgholm för att träffa en kompis från Skåne men det funkade inte så det blev lite knasigt. Jag stannade istället i stan för att köpa ett par ballerinaskor, det blev dock lite fler saker.. TRE par skor köpte jag! Men det var 3 för 2 så till och med mamma tyckte det var ett kap, så det känns inte lika fruktansvärt längre.



Denna gosiga tröja slank också med hem, likaså ett ursnyggt turkost underklädersset.
Ikväll har jag hängt hos Ellen i hennes nya lägenhet i stan! Vi såg på Taken 2, en rätt bra film må jag säga, snackade lite och snackade frukt och choklad. Perfekta tjejkvällen, så kul att ses igen!

Har regnat hela dagen, så paraplyet fick följa med. Paraplyet gick sedan inte att fälla ihop så jag fick tränga mig in på bussarna med det uppfällt.. Pinsamt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0