Marknad, kalas och stekhetta

Hade sovmorgon idag och det var lovely! Käkade frukost i en evighet och bara njöt av att ta det lugnt. Maria och jag gick sedan ner till marknaden i hamnen, vi köpte glass och Maria nougat men inget mer. Kände mig lite besviken, men kan vara så att man har sett samma saker i flera år nu, det är inte så spännande längre! Hemma igen åt jag lite lunch och slappade igen, förstår inte varför jag inte gick ut i solen men jag höll på att tuppa av värmeslag. Bestämde mig ändå för att springa en runda så så fick det bli. Svetten rann längs med benen på riktigt, det var så varmt! Ikväll var vi på minikalas hos min kusin som fyllt 19 och vi kastade pil, åt grillad kyckling och lite pannacotta till efterrätt. Har nu tittat på OITNB sedan dess och kanske dags att sova nu.. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0