Mammas födelsedag och ett kärt återseende

Vi väckte mamma med frukost på sången vid halv sju imorse.. Gick sedan och la mig någon timme igen, innan jag gick upp och tog bussen till Borgholm. Där träffade jag Martina och Sebastian, två scoutvänner som bor alldeles för långt bort och som jag därför träffar allt för sällan! Vi spelade i alla fall minigolf och åt glass på ölandsglass i det fina vädret!

När jag var hemma igen åkte Maria och jag lite moppe och sedan stod jag och gjorde smörgåstårta en bra stund. Den blev precis lika god den här gången, mums! Det blev en enkel kladdkaka till efterrätt!

Grattis på födelsedagen mamma, jag älskar dig ❤

Här med sina systrar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0