Jag stannar här på Lundegård

Det är så mysigt här, jag vill inte åka hem. Imorse sov jag jättelänge igen och sen blev det en mumsig frukost i förtältet. Plötsligt kom ett stort regn och åskväder så vi satt i förtältet men kunde knappt höra vad den andra sa! Jag gjorde krabbelurer till lunch och det var väldigt gott! Jag fick sedan lite spontant besök som var jättetrevligt, vi satt nere vid vattnet och pratade i ett par timmar. Solen tittade fram igen så det blev en riktigt fin och härlig kväll! På kvällen grillade vi och så gick vi upp till dansbanan. Jag valde att inte gå in ikväll men jag stod utanför någon timme innan jag gick tillbaka till husvagnen för att det var så kallt. Ikväll var det maskerad så det var jättemånga som hade klätt ut sig, superroligt att se på! Folk var så kreativa och engagerade så det var verkligen ett lyckat koncept. 


Mamma och Frida som små änglar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0