Jag är så lycklig att jag dansa

Jag är så glad att jag valde att stanna kvar, och jag är så lycklig att jag fick dansa. Efter mycket om och men så valde jag att gå in ikväll igen, och det ångrar jag inte! Ikväll var Filip och Michaela med också så det var extra roligt att träffa dom. Efter ett tag blev jag uppbjuden av en ny söt kille, när jag sa att jag inte kunde dansa sa han att det var en dålig bortförklaring. Så jag bestämde mig för att jag får väl göra ett försök, och när hade jag så kul senast? Det var långt ifrån felfritt haha, men gud så kul det var! Åh jag älskade det! Han fick också försöka sig på att dansa fox med mig vilket jag aldrig någonsin gjort tidigare! Det var svårt och klumpigt men det gick och var så mysigt! Är så glad att jag sa ja verkligen, nu har jag helt klart bestämt mig för att gå en ny danskurs till hösten!


Här har vi Maria och Filip in action! Jag dansade också en dans med Filip men det gick mindre bra haha. Fredrik försökte lära mig foxa lite enkelt, så får se om jag fattat det lite bättre i alla fall. 

Tidigare idag var vi i Borgholm och tittade på allt möjligt. Köpte detta ursnygga linnet, är nästan förälskad i det! 


Också en finare kavaj/kofta fick jag med mig. Vi var inne på reebok och tittade på skor som slutade med att jag fick göra några tester, vilka visade att jag har ett längre vänsterben och att jag belastar mina fötter helt åt skogen. Det kan alltså förklara varför jag går snett och ofta har ont i rygg och knän. Provade ett par skor som skulle vara bra för mig och det gjorde nästan ont för det var så ovant att belasta foten på det sättet, men jag visste ju att det egentligen var bra. Köpte dessvärre inte skorna, men borde verkligen fundera på det för att slippa problemen som det kan medföra.
Vi tog också varsin glass på palm gelato där Ellen jobbar. Italiensk glass som var så gott, speciellt den med kinder! 

Tillbaka på campingen käkade vi pizza och gick sedan bort till stugbyn där Perikles gjorde sin klassiska spelning mellan stugorna. Härligt ös och bra låtar , i slutet stod vi alla och sjöng med för fulla muggar. Där fram var det helt galet med ständigt vattenkrig och så, så kul att titta på men inte lika kul när jag senare själv blev riktigt blöt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0