Ibland blir det bra

Full rulle på jobbet idag. Fick inte en sekund paus mellan halv ett och halv fyra! Då fick jag äntligen lunch och det var så skönt att få slappna av och vila fötterna lite. Det blev en stressig morgon imorse då dom jag skulle åka med till jobbet inte dök upp.. Till slut fick jag inse att de kommer nog inte, slänga mig på cykeln och cykla i ilfart bort till jobbet. Blev ett par minuter sen men jag försökte förklara, usch jag avskyr att vara sen, speciellt till så viktiga grejer som jobbet! 
När jag kom hem slappade jag en stund och tittade på OITNB sedan åt vi grillat och det var amazing. Cyklade ner till hamnen ikväll igen med Malou och åt glass, pratade och tittade på båtarna. Vi gick en sväng och när vi går förbi båtklubben ser vi några killar putta i en kajak i vattnet och sedan sticka där ifrån! Malou och jag sprang efter och skrek ska ni inte plocka upp den där? De försvann typ och vi stannade kvar för att klura på hur vi skulle få upp den så den inte skulle glida iväg helt ut till havs. Efter ett par minuter kom killarna tillbaka och en fick hoppa i med kläderna på och hämta tillbaka den. Vi visste ju vilka de var så de fattade väl att de skulle råka illa ut om de inte fixade till sitt lilla bus.. Känns som vi gjorde en bra grej!
Imorgon är jag ledig och det ska bli så underbart! Hoppas på bra väder! God natt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0