Just another lovdag

Borde verkligen uppskatta lovet mer, det är så skönt utan alla måsten! Ha tid för det man vill göra, dra sig lite extra i sängen på morgonen, käka frukost långsamt, ha tid för träning och sitta vid datorn sent om kvällarna. Längtar verkligen till sommaren! 
Hur som helst så startade jag dagen med att träna innan jag åkte in till stan. Där mötte jag upp Ellen och vi satt i någon timme och pluggade på espressohouse. Gick sedan på stan lilla stunden. Fick äntligen tag på en klänning! Materiell lycka! Sökte den i min storlek både i tisdags och igår men icke, men idag så fann jag den på HM i stan.

Fulaste bilden på finaste klänningen! Blir många sommarkvällar i den! Köpte också dessa enkla mysiga shorts, bara 80kr!
 Varje gång man handlade fick man presentkort på 50kr, jag som handlade två gånger (kunde inte bestämma mig angående shortsen från början) fick två kort! Ska nu köpa mig en svart kjol för dessa när datumen faller in. 
Sedan var jag och simmade en kort stund och hemma käkade jag ris och quornfilé! Prova det någon gång, nyttigare, miljövänligare och smakar likt kyckling ungefär, kalasbra! Ska jag se till att vi köper fler gånger!
Annars har jag också sett på film och varit på ledarmöte med scouterna! Nu är det sovdags, natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0