Something new

I söndags morgon var det dags för melanie att åka hem. Det har varit en kul, spännande och lärorik upplevelse! 
Direkt när jag kommer hem tränade jag så klockan halv tio i söndags morse hade jag redan kört en timme styrketräning, det var gutt ska ni veta! Sedan åkte jag till Rasmus i Nybro och var där hela dagen, kom hem vid tio. Igår hängde Rasmus med hem till mig och vi pluggade och tränade och tiden flög iväg. Blev två träningspass igår till och med, och jag mådde så illa efter det andra. Idag har varit en tuff dag i skolan, tisdagarna är inte att leka med! Men det är skönt när man känner att man får mycket gjort! Kom hem först vid sex idag så det var bara käka, vila och dra till träningen. 
Insåg nu att jag inte tagit några intressanta bilder på flera dagar, det får jag ändra på. Så länge för ni nöja er med denna gamla bilden från innebandy-DM.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0