Life's good now

Hej hopp igen! I söndags hände mycket, vi städade huset, satte upp studsmattan, grillade och var barnvakt! Härlig dag med massa sol! Igår var jag inte i skolan, spelade badminton med mammas jobb halv sju på morgonen.. Sedan var det dax för det jag fruktat mest av allt i flera månader, tandställning! Jag har så ont, så ont så jag vet inte vad jag ska göra! Kan inte äta om jag inte mosar maten, så idag har jag ätit yoghurt, mosad banan och mosade pannkakor.. Vi hade nationella i matte idag och det gick prima, så skönt! Inte nog med det, vi fick åka hem vid elva! Så vad ska jag göra nu? Måla naglarna, sola, se greys, baka? Känns som sommarlov!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0