Hemkomst Malta 2013

Tänker skriva inlägg någon gång ibland och berätta om resan och allt kommer samlas i denna kategorin. Vi lämnade hotellet någon gång runt tio igår förmiddag och självklart hade jag inte packat något innan. Eftersom vi var uppe sent också blev det inte mer än fem timmars sömn.. Flyget lyfte runt ett och efter mellanlandning i Frankfurt var vi tillbaka i Köpenhamn runt halv sju. Det blev en hel del tårar och långa kramar när vi skulle säga hej då och alla åka hem med sina föräldrar. På tågresan hem stannar vi i Malmö och får höra att knappen till dörrarna sitter fast, jättekul när jag för första gången blivit åksjuk och bara ville hem. Väl hemma ville jag inte gå och lägga mig när vi pratade minnen i facebookgruppen. Till halv ett sov jag idag, tre hela veckor med alldeles för lite sömn tog ut sin rätt i min egna mjuka, icke knarrande säng! Det känns fruktansvärt tomt och ensamt att vara hemma. Spelar upp alla roliga händelser samtidigt som man försöker hålla sig sysselsatt för att inte tänka på hur mycket man saknar alla. Jag har träffat fantastiska människor och det gör ont i själen av att veta att alla bor i Skåne flera timmar ifrån mig. Bara 89 dagar kvar till Reunion party, men inte klarar jag så länge utan de som skapade mitt fantastiska liv på suncrest på Malta ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0